Модуль 4

Під час роботи із 4 модулем, я створила презентацію основних ідей навчальної теми, бланк ЗХД та організаційну діаграму.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме зрозуміти зміст та переваги формуючого оцінювання, яке повинно здійснюватися протягом всього навчального процесу; оцінювати важливі цілі проекту; залучати учнів до процесу оцінювання; використовувати різні стратегії оцінювання; визначити навчальні потреби учнів; заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів; перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) ; демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
Викладений у цьому модулі матеріал, допоможе мені спланувати та розробити свій проект та сприятиме навчанню учнів та більш глибшому засвоєнню опрацьованого матеріалу.

Під час роботи із 4 модулем, я створила презентацію основних ідей навчальної теми, бланк ЗХД та організаційну діаграму.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме зрозуміти зміст та переваги формуючого оцінювання, яке повинно здійснюватися протягом всього навчального процесу; оцінювати важливі цілі проекту; залучати учнів до процесу оцінювання; використовувати різні стратегії оцінювання; визначити навчальні потреби учнів; заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів; перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) ; демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
Викладений у цьому модулі матеріал, допоможе мені спланувати та розробити свій проект та сприятиме навчанню учнів та більш глибшому засвоєнню опрацьованого матеріалу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий